Mooie actie Zaal Kappers Hoonhorst

In september 2012 bestond Zaal Kappers in Hoonhorst 150 jaar. Het bedrijf ontving het predicaat Koninklijke Hofleverancier. Ter gelegenheid daarvan stelde het bedrijf verenigingen en stichtingen in de gelegenheid om in aanmerking te komen voor een donatie. Een handgeschreven brief moest worden ingediend waarin kon worden aangegeven waarom jouw organisatie in aanmerking kwam voor die donatie. Onze stichting stuurde het idee in om een maaltijd te verzorgen voor de laders van een hulpgoederentransport naar Beregovo en voor de lossers in Beregovo. Jean en Karin Huitink, de eigenaren van Zaal Kappers, vonden dit zo’n leuk idee, dat onze stichting met drie andere organisaties in aanmerking kwamen voor de donaties.

Op 15 september 2012 organiseerden ze een gezellige markt in Hoonhorst, waarop onze stichting ook met een stand was vertegenwoordigd.

Op 1 november 2012 zijn de donaties tijdens een gezellige bijeenkomst uitgereikt. Alle vier organisaties kregen een cheque van maar liefst 250 Euro.

Daarnaast kwamen Jean en Karin op zaterdag 10 november na het laden van de vrachtauto een maaltijd verzorgen voor de vrijwillige laders. Na het lossen van de vrachtauto in Beregovo werden de vrijwilligers die daar helpen met lossen verrast met een voedselpakket met artikelen die ze normaal niet kunnen aanschaffen.

Heel hartelijk dank aan Jean en Karin Huitink voor hun geweldig initiatief.

Hieronder wat foto's van de markt in Hoonhorst en van de uitreiking van de cheque. Verder foto's van het laden van de vrachtauto bij ons depot en het eten voor de laders en van het lossen van de vrachtauto in Beregovo. De foto's in Beregovo zijn helaas van mindere kwaliteit.

Mooie actie Zaal Kappers Hoonhorst