Koninginnemarkt 2010

Een geweldige Koninginnemarkt. Hoewel het weer eerst wat tegenviel, waren de mensen die de markt een warm hart toedragen, weer massaal naar de locatie bij de Grote Kerk gekomen. De knieperties en de oliebollen vlogen als zoete broodjes over de toonbank. Op de rommelmarkt vonden heel veel spullen een tweede eigenaar.

Ook de optredens van o.a. de Volksdansvereniging uit Nieuwleusen en de Oekraïense zang- en dansgroep uit Hengelo waren geweldig. Het publiek mocht ook even meedansen. Nou dat viel lang niet mee. Zo'n markt vergt een hele organisatie en zonder vrijwilligers is dit niet te organiseren. We willen hierbij dan ook de werkgroep Koninginnemarkt en de vele vrijwilligers die zich hebben ingezet om er weer een geslaagde Koninginnemarkt van te maken heel hartelijk bedanken.

De opbrengst viel ondanks het wat mindere weer mee en bedroeg ongeveer € 9.500, waarvan de helft voor onze stichting bestemd is (voor bestrijding van de kosten van de goederentransporten naar Oekraïne). Een fantastisch resultaat! Voor meer informatie en foto's verwijzen wij u naar www.koninginnemarkt-nieuwleusen.nl