Concert Lord's Moor Singers

Op zaterdag 15 februari jl. heeft het Gospelkoor Lord's Moor Singers uit Heerenveen het jaarlijkse benefietconcert van de Stichting Oekraïne Nieuwleusen verzorgd. En het was fantastisch! De aanwezige bezoekers werden actief betrokken bij het eerste gedeelte van de avond. Het publiek kon 'verzoeknummers' indienen en deze werden begeleid door het koor met elkaar gezongen. Na dat gedeelte heeft het koor het project "Ga, zoek en vind" ten gehore gebracht. Een muzikale pelgrimstocht met verschillende muziekstijlen. De bezoekers hebben hier echt van genoten. Helaas voor het koor en de organisatie was de opkomst wat teleurstellend. Dit concert had een veel grotere opkomst verdiend.

Na een dankwoord aan het koor en de kosters van de Ontmoetingskerk, werden ook de vele vrijwilligers, die zich inzetten voor de acties die de stichting organiseert ten behoeve van onze arme medemensen in de Oekraïne bedankt voor hun inzet.

Tot slot werd iedereen uitgenodigd voor de jaarvergadering van de stichting die gehouden wordt op donderdagavond 4 maart 2010 om 19.30 uur in het depot op het adres Meeleweg 1.

Lord's Moor Singers