Tiende Koninginnemarkt krijgt een dikke tien

De werkgroep van de Koninginnemarkt kan met veel genoegen terugzien op de tiende Koninginnemarkt van zaterdag 19 september. Wat was het weer gezellig druk, mede door het fantastische weer. De hele dag waren er veel mensen, die gezellig op het terras hebben genoten van de Volksdansgroep Nieuwleusen, van Aalt Westerman, van het Schipperskoor De Kolksluuszangers uit Zwartsluis en van de Dansgroep Helios en die lekker rondscharrelden langs de kramen van de rommelmarkt en de boekenkraam. Voor de kinderen waren er ook weer veel leuke activiteiten, zoals pompoenen schilderen, je laten schminken, een springkussen, een ballonnenwedstrijd, een muizenbaan en nog veel meer. Ook de scouting was aanwezig. Verder was er weer een grote verscheidenheid aan kramen op de markt van oude ambachten, kaas, koek, knieperties, ijs, oliebollen en heel veel creativiteit en niet te vergeten de grote verloting en de uitstekende catering. Al met al kunnen we weer terugzien op een zeer geslaagde Koninginnemarkt. De opbrengst was dan ook fantastisch, ruim € 9.500. Van die opbrengst is de helft bestemd voor onze stichting. Dat geld wordt gebruikt om de twee jaarlijkse goederentransporten naar Beregovo mee te betalen. Hartelijk dank aan alle deelnemers, bezoekers en vrijwilligers en hulde voor de werkgroep voor de voortreffelijke organisatie.