Geld Zwemclub goed besteed

In een eerder bericht hebben we al gemeld dat een deel van het geld wat de leden van de Zwemclub Nieuwleusen in 2008 voor onze stichting bij elkaar gezwommen hebben, is besteed voor de aankoop van een schommel met glijbaan voor de Kindergarten in Badalo. We kunnen u nu melden waaraan het resterende bedrag is besteed. Ook dit is besteed aan een Kindergarten en wel Kindergarten nr. 5 in Beregovo. Dit is een kleine Kindergarten waar de meeste kinderen de hele week dag en nacht verblijven vanwege allerlei redenen, zoals moeilijke thuissituaties. Deze Kindergarten had grote behoefte aan een goede koelkast. Die is gekocht en voor het nog resterende geld is fruit gekocht voor de kinderen als bananen en sinaasappels. Op de foto's is zichtbaar hoe ze hiervan genieten. Ook dit geld van de Zwemclub is dus weer heel goed besteed.

kinderen met fruit 1
kinderen met fruit 2

We zijn erg blij dat de Zwemclub ook dit jaar weer voor onze stichting heeft gezwommen. Hartelijk dank daarvoor. De opbrengst is nog niet bekend, maar we zullen daarvoor ook zeker een goede bestemming vinden.

kinderen met fruit 3
kinderen met fruit 4