Koninginnemarkt 2008

Op zaterdag 20 september werd onder een stralende zon de zo langzamerhand traditionele Koninginnemarkt gehouden. Het was de negende keer dat deze markt werd georganiseerd. De helft van de opbrengst is voor onze stichting, de andere helft is voor de Stichting Kinderhulp Beregszasz.

De markt was ook dit jaar weer een groot succes mede dank zij diverse optredens van de Country Dancers uit Ankum, de Volksdansgroep uit Nieuwleusen, de Dwingeler Daansers en het Piratenkoor de Meppeler Muiters. Verder konden de talrijke toeschouwers genieten van veel kramen van oude ambachten en van allerlei te koop aangeboden creatieve artikelen en lekker eten en drinken. De kinderen waren uiteraard niet vergeten. Ook voor hen was van alles te beleven. Ook voor de rommelmarkt en de boekenmarkt was er weer veel belangstelling.

Kortom: de markt was weer een groot succes. Hulde aan de organiserende werkgroep en veel dank aan ieder die op welke wijze ook heeft meegewerkt aan het goede resultaat.