Voorjaarsplantenactie 2012 weer prima geslaagd

Het was een drukte van belang op vrijdag 20 april, zaterdag 21 april en maandag 23 april op het parkeerterrein en in de grote hal van Aannemersbedrijf Heetebrij aan de Meeleweg. Heel veel vrijwilligers met auto’s en karren, druk bezig om zo veel mogelijk geraniums en fuchsia’s te verkopen ten behoeve van onze stichting. Dat verkopen is niet zo moeilijk, omdat deze actie al jaren wordt gehouden en de bevolking van Nieuwleusen weet, dat de planten van prima kwaliteit zijn. De actie was ook dit jaar daardoor weer een groot succes, waardoor we een prachtig bedrag aan de kas van de stichting konden toevoegen. Hartelijk dank aan Aannemersbedrijf Heetebrij voor het ter beschikking stellen van de ruimte, aan firma Onderdijk in Dalfsen voor de medewerking en de prima kwaliteit van de planten, aan de oppotploeg, die ervoor zorgde dat de planten netjes in potjes kwamen, aan C1000 voor het ter beschikking stellen van een boodschappenbon ter verloting onder de vrijwilligers (die bon is overigens gewonnen door Nanny van der Woude), aan alle verkopers en last but not least aan alle inwoners van Nieuwleusen en de buitengebieden, die door hun aankoop de actie tot dit succes hebben gemaakt. Hulde aan de activiteitencommissie van de stichting voor hun grote inzet. En nu maar hopen op zon om de planten mooi te laten bloeien.