Inzamelen kleding en goederen (inmiddels beëindigd)

Op verzoek van stichting Karpaten zamelen we kleding en goederen in. De stichting heeft een eigen depot waar gebruikte, schone en nog goede kleding ingeleverd kan worden. Ook andere goederen zoals eenpersoonsbedden, goede matrassen, kinderwagens, ledikantjes, beddengoed en katoenen luiers kunnen ingeleverd worden.

Verder is in Beregovo behoefte aan muziekinstrumenten (gitaar, trompet, enz.), sportartikelen (zoals klim- en springtouwen, ballen, stopwatches, tafeltennistafel, sportkleding, sportschoenen, klimrek, enz.) en nog goed werkende stofzuigers, boilers, mobiele telefoons, computers, printers, kopieerapparaten, faxapparaten en TV’s.

In juli 2017 hebben we het besluit moeten nemen om te stoppen met de inzameling van goederen en de transporten.