Mevrouw Zandink wint mand met levensmiddelen

Onze stichting was op 14 december weer aanwezig op de kerstmarkt rond het Witte Peerd. De eerste uren was het erg regenachtig en daardoor was er maar heel weinig publiek, maar gelukkig werd het later droog en werd het toch nog gezellig druk op de markt. Bij onze kraam kon weer geraden worden naar de prijs die we betaalden voor een mand met levensmiddelen. Degene die het dichtst bij de prijs raadde, kreeg de goed gevulde mand. Het bedrag dat wij in totaal betaalden, was 25,03 Euro. De gelukkige prijswinnares is geworden mevrouw T. Zandink van het Westerveen. Zij raadde 25,00 Euro en zat er dus maar 0,03 Euro naast. Anita Vasse heeft namens de stichting de mand aan de verraste winnares uitgereikt. Dank aan iedereen die geraden heeft of onze stichting heeft gesteund door aankoop van één van de aangeboden artikelen.