Toch planten van Stichting Oekraïne

Onlangs hebben wij bericht over het niet doorgaan van onze plantenactie. Zoals gemeld, betekent dat een grote financiële strop voor de stichting. Wij zijn heel blij dat een aantal mensen hierop heeft gereageerd door een bijdrage over te maken naar de stichting. Tot en met 7 april hebben we ruim € 1.000 ontvangen. Hartelijk dank daarvoor.

Onze kweker, Kwekerij Onderdijk in Dalfsen, heeft een initiatief ontwikkeld om voor beide partijen het verlies te beperken. Onderdijk heeft, met enkele andere bedrijven in Dalfsen, een webwinkel geopend, www.perkgoeddalfsen.nl. Via die webwinkel kunnen ook planten ten bate van Stichting Oekraïne Nieuwleusen worden gekocht. Bestellen en betalen kan via die webwinkel onder Stichting Oekraïne. De bestelde planten worden betaald aan en kunnen ook worden afgehaald bij Kwekerij Onderdijk, Hessenweg 22a, Dalfsen. Op die website kunnen vanaf woensdag 15 april 14.00 uur tot zaterdag 18 april 12.00 uur planten worden besteld uit het assortiment, dat wij normaal in deze actie zouden aanbieden. Dat kan dan wel alleen per tray. Een tray bevat 8 planten. De prijs voor een tray is 15 Euro.

Wanneer de planten voor 12.00 uur worden besteld kunnen ze worden opgehaald tussen 16.00 uur en 21.00 uur. Voor de duidelijkheid: planten die worden besteld tussen woensdagmiddag 14.00 uur en donderdagmiddag 12.00 uur moeten worden opgehaald donderdag tussen 16.00 uur en 21.00 uur. Zo gaat het ook de volgende dagen. Wilt u de planten bv. zaterdagmiddag na 16.00 uur ophalen dan moet u deze bestellen tussen vrijdagmiddag 12.00 uur en zaterdagmiddag 12.00 uur.

Als u wel planten wilt, maar die niet kunt afhalen, kunt u dat aangeven bij uw bestelling op de website. Wij zorgen er dan voor dat die planten bij u worden thuisbezorgd.

De mensen die een bijdrage hebben gegeven naar aanleiding van ons verzoek, kunnen het geld van de planten uiteraard terugkrijgen. U moet dan gewoon uw bestelling doen en betalen en doorgeven aan Henk Withaar (06 27828834, of e-mail henk.withaar@home.nl) dat u het geld voor de planten terug wilt hebben. Wij maken dat dan zo spoedig mogelijk aan u over

Wij zijn erg blij met dit initiatief van Onderdijk en wij hopen dat veel mensen van deze mogelijkheid gebruik zullen maken.