Mooie opbrengst voedselactie

Onze stichting heeft van 25 tot 30 oktober de jaarlijkse voedselactie gehouden. Gelukkig kon dit weer op normale wijze, dus via een huis-aan-huiscollecte.

Wij zijn erg blij met het prachtige resultaat van deze actie. De opbrengst was in de jaren vóór corona tussen 6.000 en 6.500 Euro. Dit jaar is de (voorlopige) opbrengst ruim 7.800 Euro. Voorlopig, omdat er altijd nog wel wat 'nadruppelt'. Hierdoor hebben we gelukkig het besluit kunnen nemen om de maandelijkse overboekingen naar Oekraïne voor de aankoop van voedselpakketten, die we begin dit jaar noodgedwongen moesten verlagen, weer te verhogen, waardoor meer mensen een voedselpakket kunnen krijgen. Wij danken iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan deze mooie opbrengst. Ook dank aan de vele vrijwilligers die met de collectebus hebben gelopen. Mocht u nog geen bijdrage hebben gegeven en dat alsnog willen doen, kunt u uw bijdrage overmaken op bankrekening NL 54 RABO 03455 65754 t.n.v. Stichting Oekraïne Nieuwleusen met vermelding 'voedselactie' of gebruik maken van onderstaande QR-code.