Nieuws van de activiteitencommissie

Diny Klein heeft na 5 jaar trouwe dienst afscheid genomen als lid van de activiteitencommissie. Gelukkig blijft ze als wijkcoördinator voorlopig beschikbaar voor de stichting. Wij zijn haar dankbaar voor de wijze waarop ze met veel inzet de jaarlijkse plantenactie en voedselactie heeft georganiseerd. Mede door haar vertrek en het plotseling overlijden van voorzitter Mannes Bouwhuis vorig jaar is de bezetting van de commissie momenteel te laag en is dringend versterking nodig om de jaarlijkse acties te kunnen blijven organiseren. Ook bij de wijkcoördinatoren, die zorgen voor de nodige vrijwilligers, zijn enkele vacatures. Nadere informatie wordt graag verstrekt door Jan Fieten, e-mail janfieten@home.nl of telefoon 0529 484575.